FAQ / VEEL GESTELDE VRAGEN

Op deze pagina vindt je de meest gestelde vragen met betrekking tot het advies, interieurontwerpers, prijzen, betaling en levering. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met ons door een mail te sturen naar: info@persoonlijkinterieuradvies.nl

Zodra je de aanvraag verstuurt, stuurt PINTA een bevestiging van jouw aanvraag.

Wij bieden een service waarbij we vragen om commitment voor de opdracht. Dit doe je door 30% van het totaal bedrag vooraf te betalen. Hiervoor krijg je bij de bevestiging een factuur van PINTA. De overige 70% krijg je gefactureerd na ontvangst van het advies. Deze factuur dient dan binnen 14 dagen betaald te worden.

De ontwerper zal eerst met jou contact zoeken per mail, daarna houden jullie direct met elkaar contact. Waar nodig kan dat ook telefonisch.

Wij gaan uit van de uren tijdsbesteding van een ontwerper. Gemiddeld is een ontwerper ongeveer 3 uur aan het ontwerpen voor een badkamer. Voor een woonkamer vaak iets langer, gemiddeld 5,5 uur. Wij rekenen als normaal tarief 85 euro per uur. Combinaties van ruimten maakt het mogelijk om gunstige tarieven af te geven.

Je kunt altijd bij-bestellen door direct te mailen naar contact@persoonlijkinterieuradvies.nl wat je wilt. Dit wordt dan wederom bevestigd en gezien als nieuwe aanvraag. Of je kunt op de site opnieuw de aanvraag doorlopen en vermelden in het opmerkingen veld dat je al een advies aanvraag hebt lopen bij PINTA.

Tot het moment dat je een bevestiging krijgt dat het geld binnen is bij PINTA, kun je annuleren. Je ontvangt het geld dan retour minus €12,50 voor de administratiekosten. Na ontvangst van het geld gaat jouw opdracht naar de ontwerper en die steekt er tijd in, vanaf dat moment is de aanvraag niet meer te annuleren.

Stel het advies is niet naar jouw zin, wat kun je doen? Je maakt het binnen tien dagen duidelijk kenbaar bij Pinta. Wij zullen (kosteloos) kleine aanpassingen doen wanneer je bijvoorbeeld de kleur van de wand echt niet mooi vindt. Na ontvangst van het advies mag je dat 1 keer vragen. Als het totaal beeld niet naar je zin is dan zullen we opnieuw kijken naar de vraag en het aangeleverde materiaal. (Dat materiaal is belangrijk voor een juist advies). We zullen altijd proberen jou tot een tevreden klant te maken.

DIRECT INTERIEURADVIES AANVRAGEN

Vind je het lastig om je kamer goed in te delen? Of wil je een huis inrichten en weet je niet hoe je dat moet aanpakken? Voor elke woonwens hebben wij een passend advies.

ONZE PARTNERS